tidig morgon

Mamma kom in med Milou vid kvart i 5 eller nåt. Vaknade då, men var så trött så jag somnade om på 3sek. Men klockan 5 stod Milou vid sängkanten och lät så jag skulle vakna. Gick ut med han då och sen försökte jag få honom att sova, snacka om morgon pigg... Jag var så jävla trött också haha. Tillslut somnade han vid kvart i 6 eller nåt och då somnade jag. Sen vid halv 7 väckte han mig igen så då skulle jag få honom att somna, men precis när han somnade så skulle jag gå upp. Hände inget speciellt i skolan. 
Ska snart ner och träna med Ebba, men till dess ska jag nog bara chilla eftersom Milou somnade i mitt knä nyss. 

Kommentarer
Postat av: fridawiman

fin bild! x

svar: jag går media! eller estetiska programmet med inriktning media för att vara korrekt! :)

2013-05-21 @ 20:46:50
URL: http://fridawiman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0