onödig skoldag

Hej finaste läsare! Började dagen med fysik, sen hade vi inställd svenska och matte. Hade rast till 12, jag och några till tjockade oss med en familjpizza haha. Sen hade vi idrott, men dom som hade klarat E i simning behövde inte simma, så vi skulle sola istället. Men själva solen visade sig inte.. Kom tillbaka till skolan och hade Spanska, där fick vi godis och läsk för våran bästa spanskalärare ska sluta :-( 
Klarade sista moppetestet när jag kom hem, då åkte jag och pappa till moppeskolan och beställde tid för provet, åå hoppas verkligen jag klarar de!! Ska strax till Alva för att ha ett "Malta-möte" med föräldrar och så. Fick reda på vilket hotell vi skulle bo på, om man ens kan kalla de hotell... Så jävla vidrigt. Jaja, blir förhoppningsvis bra! 
 
Fick C på mitt SO prov igår, då kommer jag få C i historia! Haaaappygirl

Kommentarer
Postat av: Hulda Morath

Sikken snygging!

Svar: Säger den snyggaste!
Melinda

2013-05-29 @ 22:21:30
URL: http://huldamorath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0