måndag

bild från igår när jag och Hulda myste med Juuuustin
 
Cyklade ut en stund och möte Alva, Nickie och Hulda. Vi satt och myste med lite jordgubbar, världens bästaste tjejer! Sen såg vi en råtta (liiivrädd för råttor) och jag och Nickie började skrika typ hysteriskt och vi var tvunga att åka hem haha. Just nu ligger jag i sängen med musik i öronen och kik på mobilen. Ska försöka att inte somna allt för sent så jag kommer upp imorgon, men rätt så bra att vi har sovmorgon imorgon hihi. Sen efter skolan får jag träffa min saknade Frida!!! Åh, va jag läääängtar!

Kommentarer
Postat av: Hulda Morath

Haha, gud vad ful! Puss på dig ändå, sötis!

Svar: hihi, alltid lika snygg! Pussiiiiis
Melinda

2013-08-19 @ 23:49:06
URL: http://huldamorath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0