Hos Hannah

förra året hos Hannaaaah
Hade de hur mysigt som helst hos Hannah med en massa trevliga tjejer. Jag och Nickie hade tagit moppen dit och när vi skulle åka hem spöregnade de, och de var inte lite ska jag säga. Bara man gick ut utanför dörren var de som att hoppa i en pool med kläderna på. Jag blev heeeelt genomvåt. Skönaste var ju att ta en lååång, varm dusch nyss. Har precis krymit ner under täcket och värmer mig. Skulle ju vilja åka till pojkvännen och mysa, men sen kom jag på att jag inte har nån... hahah, så ensam alltså. 
Imorgon har jag inga planer, förutom att jag ska köpa en Ben&Jerry haha. Har planerat de hela veckan vet du! Var sociala med mig inatt för kommer ju inte kunna somna pga av regnet som låter till Kina typ. Puuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0