4 augusti 2013

klädvalet igår
Igår hade jag lite tjejmys med mina finaste. Drog till donken mitt i natten och, jag lovar, har aldrig haft så ont i benen! Snacka om svag haha.. Somnade vid 2-3 nångång, var helt död typ. Vaknade vid halv 9 och trodde jag skulle då av värme så gick ut och så åt vi lite frukost. Åkte hem vid 11 tror jag och då åkte jag direkt till Örebro med familjen. Hann bara in på 2 affärer och fick endast med mig en tröja, kommer visa den någon dag
Ska hem till min saknade Nickie lite senare! Har ju inte träffat henne på 1 vecka, hamnar nästan i psykhus utan dig babe :-* 
Men nu ska jag typ sova för ligger helt död och orkar inte ens le haha, hur ska de gå för Melinda när skolan börjar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0