16 augusti 2013

Igår kom Maja och Ida till oss. Dom fick uppleva en tyspisk dag på sommarlovet haha, tror inte dom tyckte de var världens roligaste men men. Vi sov hos Alva inatt och alla somnade vid halv 1 tror jag, men jag var ganska pigg så jag satt uppe och kikade till 3 på natten hehe. 
Imorse vaknade jag av att dom skrattade och att Alva petade på mig. Vi låg iaf kvar i sängen i typ 1 timme och sen gick vi ner till köket och gjorde brunch, väldigt gott må jag säga. Nickie kom och åt med oss också. Sen fixade vi oss lite smått. Jag och Nickie åkte iväg för att lämna matchstället från innebandyn och nu är vi hemma hos mig. Dom andra kommer om typ en halvtimme. Vid 9 drar vi till paus iaf, hoppas de blir kul för annars känns de fett onödigt att slösa 100spänn på de. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0