UPSIDE DOWN

-pic from yesterday
Hejsan! Är så sjukt trött men får inte gå och sova förän jag kan engelska glosorna som jag har imorgon.. Har inte tränat ett dugg på dom för vi hade så mycket att plugga tills idag, kan ju säga hur de gick också. På kemi testet eller vad de var så gick de jättebra, vet inte riktigt om de spelar någon roll för de handlade bara om säkerhet, menmen.. På matten gick de bra på A-delen och lite sämre på B-delen.. men hoppas på att jag klarar de iaf, så man slipper göra om de! På so kartan fick jag A! Alla rätt, woop woop! Aja, nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv medans jag försöker hålla upp ögonen framför glosorna.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0