KEMI

-saknar
Har precis gjort klart en skolsak som ska in imorgon.. De var kemi också, vi har haft 2 lektioner i kemi och har redan gjort ett "prov" (handlade om säkerhet och sånt, but still a prov!!) och nu ska vi göra någon uppgift också som hon inte har sagt ett skit om. Vissa lärare tror ju bara att alla elever sitter inne på Its learning på sin fritid och uppdaterar där för att se om något har hänt!? wroooong.
Aja, ursäkta för mitt lilla utbrott men de är bara för att jag vet att min text suger och att jag kommer på F på den.. Ska iaf ta och sova snart, ska bara läsa igenom en sak som jag såg just nu att man skulle göra. De var nån hemuppgift för musiken eller nåt... ännu mer läxor, jippi....

Kommentarer
Postat av: Sussi

Fin blogg! Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar när du ändå är där! Ha en bra dag! :)

2012-11-18 @ 21:47:23
URL: http://www.sshps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0