CYKLAT RUNT

-gammal bild
Kom precis hem, var ju med Nickie på Ikea hela dagen och när vi kom hem var de bara att sticka igen till kb-hallen för att se finalen av höstsparken, dock så förlorade dom mot scheele... men men, de var bra spelat! Efter de så var jag på väg hem när jag mötte Nickie, Alva och Madde så jag följde med dom till donken för lite glaaass! :-D Efter de ville ingen hem så vi cyklade runt lite och träffade på Lucas och Eric, vi cyklade runt lite med dom till en lekpark men sen så började de regna så aa... då fick alla panik typ och då cyklade vi till mat öppet och ställde oss under taket. När alla skulle hem så skulle jag få gå helt själv hem i mörkret, men då följde snälla Alva med mig hem, vi ringde till Lucas på vägen också. Tänkte om de händer nåt så har vi ju ett vittne typ.. Aja, nu ska jag nog bara lyssna lite på musik och snart gosa ner mig i min säng, hihi. 
Hörs imorgon, föresten så är statestiken på topp så fortsätt så. Pusspuss älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0