reunion

Hade de väldigt cozy igår med mina bästaste tjejer. Mycket deeptalk blev de och lite moppeåk till max och träffa några boys. Tillbringade natten med Hulda och vi somnade ganska så snabbt när dom andra hade åkt. 
Vaknade imorse vid 9, låg kvar i sängen till 10 då jag och Hulda gick ut på balkongen och kollade på folk och snackade. Åkte hem vid 11 och duschade direkt när jag kom hem. Var nere på stan med mami, fick med mig 2 klänningar och lite mer. Sålde även min mobil till nån, så där kom lite pengar till min plånbok tjoho
Är hemma hos Alva nu och snart ska vi åka till huvudstaden för paaarty. De är reunion med alla från språkresan, har saknat alla så galet mycket!! Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0