gym

Folk frågar alltid om min kropp. Hur jag kan ha så "platt" mage osv. 
Jag kan börja med att säga att jag äter otroligt mycket onyttigt och över sommarlovet har jag nog tryckt i mig onyttigheter för tio tusen kronor känns de som haha. Vettefan hur jag fortfarande inte har gått upp typ 20 kilo, inte för jag vill gå upp eller nåt, men tycker de är lite weird. Har inte tränat eller nånting på hela sommarlovet heller. 
Nej, jag gör inga speciella övning till dig som frågade de!
Om ni har några mer frågor är de bara att kommentera, skriva till mig på ask, kik, facebook osv. 
 
Back to reality. Var med Alva och Nickie idag, låg och degade i först Nickies säng sen tog vi oss hem till Alva och la oss i hennes säng haha. När jag kom hem snapade jag lite med folk, tog dessa bilder här uppe och sedan ner på gymet för att svettas sönder på löpbandet. 
Kom hem och tog en lång dusch och sjöng lite falskt för ingen var ju hemma så de är bara att passa på haha. Just nu ligger jag död i soffan och skriver med några.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiiin!

2013-09-08 @ 20:18:57
Postat av: Tilde Andersson

alltså hur snygg kropp kan man ha egentligen?! dösnygg

Svar: du ska verkligen inte säga nåt!! världenssnyggaste
Melinda

2013-09-08 @ 22:49:32
URL: http://tildeandersson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0