15 september 2013

Ni är världens bästaste, kommer sakna er så myyyycket!
 
Hade de superkul igårkväll, lökigt blev de ju som attan. Åkte hem vid 12 ungefär efter att ha sagt hejdå till alla underbara. Kom hem vid 1, halv 2 ungefär. Fast somnade inte för en halv 3 då jag kikade med en massa. 
Pappa väckte mig kvart över 10 idag och sa att vi skulle på hundkurs, lyckades slingra mig ur den så jag fick stanna hemma. Ska möta upp några tjejer vid 1 på stan och sen tar vi bussen till Kolsva. Ska väl hänga där en stund och sen ska vi kolla på match mellan Köping och Kolsva. Får se om jag hinner träna ikväll, då gör jag de också. Så ser min dag ut ungefär, ha de braa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0