smink

De var någon som frågade förut om jag kunde göra en sminkvideo, men de tänker jag inte göra. Iaf inte nu. För just nu använder jag inte mycket smink alls, så den skulle bli skittråkig och kort haha.. Men här nedanför har ni bilder på mitt smink som jag använder till vardagen:
Eyeliner - 24 ORE
Mascara - Extra Super Lash
Rouge - Isadora
Annars då? kom hem från gymet för ett tag sen efter att ha tränat i cirkus 2 timmar med Ebbis. Har hunnit med att äta, duscha och springa ner på gymet för att ge pappa mat sen jag kom hem, inte för att någon bryr sig men aa.. 
Ska kolla på tv eller nåt med mamma och städa lite på mitt rum. Imorgon är de moppekurs igen, åå orkar inte haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0