saturday

Hej finisar! Åkte till intersport och köpte pjäxor och där passade vi på att gå in och handla lite gottigotti tills ikväll och även äta på xuan. Åt icke så mycket där eftersom min mage ville nåt annat.. Hann inte heller åka moppe eftersom jag var tvungen att ligger och droga mig med alvedon i min säng. 
Blev bättre till kvällen och jag följde med mamma och pappa till Hemköp där jag och mamma köpte sallad. Pappa, Kenny och hans kompis gjorde egen pizza, men känner mig stolt att jag tog den nyttigare vägen! 
Resten av kvällen blev dock inte så nyttig. Köpte ganska mycket godis så jag fick ta två skålar för att få rum med de, opsi. Sen hade jag även en Ben&Jerry som skrek på mig i frysen och en chokladkaka som jag delade med min kära familj. Kollade såklart på Melodifestivalen och jag tyckte de var rätt som vann! Även om jag hoppades på att Anton skulle vinna, men Robin var min två så de var ju bra ändå:-)
Ska noga avrunda de här inlägg med att säga att jag ska lägga mig och slå på några avsnitt av vänner och sedan sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0