påskägg


Kom hem för ungefär en halvtimme sen. Var först hos mormor och morfar för lite fika med släkten på mammas sida. Sen åkte vi förbi våra gamla grannar och där känade jag en hundring, helt okej!! Tack bästa Karin! 
Ska höra med Alva om ikväll och så. Blev inget med Emma ikväll :-( Blev problems med skjutsning, men då fick man ju bekedet att Alva kommer hem lite tidigare än beräknat så då åker jag med henne till donken. Får väl se om vi gör nåt efter eller om kvällen startar och slutar där :-) Har bytt om nu också, kan ju icke cykla i kjooool.
Nu ska jag försöka hålla mig från att äta upp allt godis som står på bordet. Har ju 2 påskägg nu också. Fick ett nyss av mamma och pappa, gooooootti.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0