lista

SENASTE:
Dryck: mjölk
Telefonsamtalet: Mamma tror jag
SMS: "Imorgon?"
Sång du lyssnade på: How to save a life

Gången du grät: igår för jag hade ont i magen :-(

 

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: nix
Har någon varit otrogen mot dig: Hoppas jag inte
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: Ja
Varit deprimerad: jodå
Varit så trött att du somnat sittandes: haha, ja

 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Vit
färg 2: Ljusrosa
färg 3: Gul

 

 

I ÅR HAR DU:  

Lärt känna en ny vän: tror inte de
Fått ditt hjärta krossat: nja
Skrattat så att du har börjat gråta: har jag säkert
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nä
Insett vilka som är dina äkta vänner: jodå..
Fått reda på att någon har pratat om dig: haha ja ;-)

Kysst en kompis: nepp

 

 

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: msn? bitch pls...

Hur många barn vill du ha: 2-4
Har du några husdjur: nope, men vill ha en huuund
Vill du ändra ditt namn: båda ja och nej ;-)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: var i skolan, firades av släkten

Vilken tid vaknade du idag: 7
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov

Någonting som du längtar till: Sommaren, Justins och 1D konsert!!

Senaste gången du träffade din pappa: några timmar sen
En sak du skulle vilja ändra i ditt liv: finns mycket

Vad lyssnar du på just nu: mamma som städar, haha..

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jajamän
Vad gör dig irriterad just nu: att min brorsa är dryg och att jag inte har nåt att göra :-(
Vad är ditt hela namn: Melinda Linnea Mary Gustavsson
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Stenbock
Kille eller tjej: Tjej

Grundskola: St: Olovsskolan, eller?
Gymnasie: Ulliv tror jag väl
Högskola: tror inte jag ska gå på någon :PppPp 
Hårfärg: Bruuunett
Långt eller kort: långt

Längd: 1,65 ungefär
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är glad, omtänksam och snäll hihi

Piercings: no
Tatueringar: no

Höger eller vänster: Höger 

 

 

DIN FÖRSTA:
Operation: typ ta bort halsmandlarna och poliperna
Piercing: öron, som växte igen :'-(
Tatuering: Har ingen
Bästa vän: Felicia eller John 
Sporten du spelade: gymnastik 

Husdjur: en hamster, hette Ida tror jag?

Vaccination du minns: vet icke
Konsert: typ spökligan eller vad fan dom hette, haha..
Förälskelse: jadu.. varierade lite dag från dag haha.. nej, men typ John eller Tim
Alkohol du drack: smakade av pappas öl typ #gotti

 

JUST NU:
Äter du: nothing  
Dricker du: inget
Är du på väg att: värma mina händer som är is
Lyssnar du på: Inget
Väntar du på: Sommar

 

 

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja
Vill du gifta dig: tror jag väl
Karriär i åtanke: modell till VS  

 

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: bådaaa

Kramar eller pussar: Pussar, men kramar är ju också goa :))
Kortare eller längre: Längre!!
Romantisk eller spontan: lagom bäst

Snygg mage eller snygga armar: snygg kropp!
Tatueringar eller piercingar: en liten tatuering isåfall haha..
Känslig eller inte: Båda..
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Bråkstake, i så fall ;-)

 

 

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: tror jag väl inte
Tappat glasögon eller linser: har säkert råkat tappat nåns glasögon haha...
Haft sex på första dejten: Nope
Krossat någons hjärta: ja...
Har du blivit arresterad: nejnej, snäll flicka
Dissat någon: Ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): typ

 

 

TROR DU PÅ:
Dig själv: ibland
Mirakel: ibland
Kärlek vid första ögonkastet: ibland
Himlen: typ
Tomten: nej, haha.. 
Att kyssas på första dejten: nja, typ om man har känt varann länge och vart på g ett tag så är de väl helt okej 
Änglar: nja.. lite hihi

 

 

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: klart man kan
Vad kan du verkligen inte leva utan: min familj och mina närmaste vänner
Vad vet inte så många om dig?: att jag skriver dagbok när jag har tråkigt haha.. tror fan ingen visste de?!

 tog från Tilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0