killing me softly


Skulle ha haft en myskväll med min lillebror eftersom pappa och mamma skulle ut och äta med några kompisar. Vi gick ner och beställde pizza som vi tog upp till lägenheten och mumsade på. Sen när vi, eller jag, trodde att vi skulle gå ut till soffan och kolla på tv och mumsa i oss en samma onyttigheter, men nej.. NEJ, han tyckte hans kompisar på skype var roligare.. så han satt sig i sitt rum och jag fick sitta i vardagsrummet helt forever alone och kolla på vänner på datan.. Borde skriva en bok: Melinda vilda tonårsliv. Så ska den nog heta.. nej, gud svamlar jag bara igen, som jag alltid gör när jag är föööör trött. 
Ska nog se klart avsnittet av vänner och sedan är de bäst om jag sover. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0