good girls, like bad boys



Glad påsk! Vaknade vid 8 idag av att mamma kom in och tog kort på mig när jag sov, whaaaat? Låg kvar i sängen eftersom jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Gick upp vid halv 10 och åt lite frukost, åt typ onyttigaste frukosten man kan äta haha.. Nutella med mosade banan, så jädra gott!! 
Fixade mig på nån timme och kände för kjol idag, har aldrig kjol men de ska jag börja ha. I sommar kommer jag ha kjol eller klänning hela tiden!! Säger jag nu ja... men sen slutar de med shorts ändå.. 
Jaja, just nu håller jag på att snapchata lite folk och skriver med Alva. Jag och Emma kanske ska hitta på nåt ikväll för båda vi är själva haha. Räddaren i nöden :-* 

Kommentarer
Postat av: nickie

du&jag med kjol&klänning! :*

Svar: hihi, absolut! :*
Melinda

2013-03-30 @ 12:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0