close up

Hej! Praoen gick helt okej, typ, slutade vid halv 3 och sedan iväg till moppekursen vid 4. Sista gången idag, jävligt skönt ska jag säga dig! Nu är de bara att plugga och sen skriva nåt och så. 
Ska upp 7 imorgon så blir inget uppe-sent ikväll, ska ju sätta in tandställningen imorgon bitti. Är så nervös... för de första att de kommer göra ont och de andra hur jag kommer se ut, haha.. men de kommer ju bli fint om cirka 2 år... Kommer inte kunna äta på femtioelva dagar typ :-( 
Ska packa ikväll också för imorgon efter praoen åker jag iväg till våran stuga i Säfsen över helgen. Ska både bli superkul och supertråkigt eftersom jag missar en (eller två) födelsedags"kalas" och en typ fest eller vad man ska säga. Alltid kul i lilla Köping när jag åker. Jaja, ska inte göra detta till ett depp inlägg, så pusspuss
Ps: bilden är oredigerad för er som ville veta de :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0