natti

Jag och min brorsa bestämde oss för att göra plättar, som gick åt helsike hahah.. dom blev godare än vad dom såg ut iaf! Sen kom min syrra och vi gick ut med Milou och mötte Mikis kompis som hade två hundar. Sen har jag pluggat till moppeprovet osv. Skulle ha tränat ikväll, men nån var ju tvungen att vara hemma med Milou så jag erbjöd mig. 
Mamma och pappa kom hem för en liten stund sen. Bästa är ju att man får presenter, hihi. Fick iaf en bikini, en pyjamas, ballerinaskor och marsipan hihi. Tack bästa föräldrarna! 
Har börjat packa till Malta nyss också, kan inte fatta att vi åker snart! Men nu ska jag slå på nån film och somna till den, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0