Malta del 1

Malta Del 1
Kom till Arlanda vid 3-4 (?) på natten och såg ungefär 30 helt okända ansikten från helt olika platser i Sverige. 
Allt jag kommer ihåg är att jag bara ville hem osv. Men de gick ju bra tillslut! 
Vi mellanlandade i Frankfurt, Tyskland. Där gick allt ganska snabbt och vi kom på planet igen efter bara en liten stund. När vi kom till Malta hade vi inbilat oss att vi skulle få ett slag av värmen, men de var tvärtom. När vi klev ur Lufthansas flygplan blåste de som aldrig förr och vi blev typ ledsna haha. 
När vi kom till hotellet gick vi på en rundtur för att hitta McDonald haha. Vi fick inte våra rumsnycklar fören på eftermiddan så jag gick runt där med svarta jeans och stickad kofta och svettades som en gris. 
När vi fick vårat rum, då brakade allt sönder. Rummet var bara två våningssängar och sen hade man 1 meter på varje sida. Vi fick liksom inte in våra resväskor... Vi fick tillslut efter en natt byta rum med några ledare som inte var så glada ska jag säga hehe. 
 
Andra dagen var vi på en "strand" och badade. Var jättekul och vattnet är ju sjukt fint!! Kommer inte ihåg så mycket om den dagen heller hehe. Träffade några italienska babes också, rätt snyygggaa!
Har för mig att vi åkte till en "strand" och var där i nån timme och sen vidare till första skoldan. Man lärde sig nästan ingenting av skolan, haha vääärt. Kom i samma klass som en massa goa tjejer från min grupp som jag önskar jag hade lärt känna lite extra. 
Dag fyra åkte vi till Maltas huvudstad Valletta. Var jättemysigt och fint där! Höjdpunkten var ju iaf att man fick nån timme och shoppa. Vi som hade Malta Pack gick även på 5D bio, så läskigt haha. Sen på kvällen hade dom som hade Sun and Fun pack körde gokart och vi andra var kvar på hotellet (?). Jag har för mig att de var den här kvällen som jag och Ebba hade lite mys med jordgubbar och nutella medans Alva och Vickan följde med italienarna på disco. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0