jag svär på mitt liv och på allt jag har

TRÖJA - SPANIEN // SHORTS - VINYL // RING - MALTA
 

Kom hem vid halv 1 (?) igår och somnade nästan direkt eftersom jag räknade ut att jag hade varit vaken i ungefär 20 timmar haha.. Blev väckt av mamma vid kvart i 10, skulle tydligen följa med till min kusin som har fyllt 25 år. 
Nu är jag iaf bara hemma och lyssnar på lite skön musik. Får se om jag går ut och träffar några, men lutar att jag inte hinner de :-( Ska nämnligen på "poolparty" ikväll hos några av mammas och pappas kompisar. Gör nåt tidsinställt inlägg åt er till kvällen. Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin!

Svar: Tack så mycket:)
Melinda

2013-07-26 @ 17:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0