favorit appar

 
 
 
Instagram
Verkligen beroende framkallat! Uppdaterar mer än ofta, kanske ni märker om ni följer mig hehe. (melindaagustavsson)
 
Facebook
Ett måste känner jag om man vill ha kontakt med yttre världen haha. Nej men alla har väl facebooook.
 
Snapchat
Kan ju vara den roligaste appen någonsin! Bara känslan av att ta en ful bild och sen kan ingen spara den, eller kan kan man väl men inte helt säkert att man hinner printscreena! (melindaag)
 
Kik
Superbra ställe att skriva till kompisar istället för vanligt sms. Detta kostar inget och man kan därimot se om någon kollar på meddelandet och sen dissar, hihi.
 
PhotoCollage
Jättebra app för dom som vill ha collage med foton. Kan även ha olika filter och sånt på så blir de ju tiptop!
 
Spotify
Världens mest älskade app!! Helt sjukt vad jag använder denna app mycket! Till dig som funderar på om man ska ta premie, GÖRT säger jag bara. Är så värt pengarna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0