9 juli 2013

saknar mina finaste
Hej fina du! Gårkvällen blev ju inte riktigt som planerat... skulle ta en spontanare till Alva igårkväll på moppen, men när jag skulle köra iväg så glömde jag ta bort hänglåset där bak och efter ungefär 1 timmes slitning kom jag på att låset var kvar.. orkar inte!! 
Vaknade vid halv 9 idag, kolla lite serier på datan till kvart över och sen gick jag ut med Milou som vaknade och var ute med han ett tag. Gick upp och kollade lite mer på serier till 10, åt frukost och fixade till mig. 
Åt ute med pappa och kenny, sen släppade jag (pappa) moppen till en verkstad och dom fixade hjulet som hade gått lite sönder hehe. Efter de åkte jag till Alva och hämtade upp henne och så åkte vi till malmön, var där i typ en kvart innan vi stack igen haha. Åkte till netto med Nickie där bak på moppen och Emma skjutsade Alva.  Sen åkte vi hem till Alva och de är där jag befinner mig just nu, lyssnar när Alva sjunger så fint i duschen och kollar på Nickie när hon smaskar i sig en sallad. Ikväll ska jag ut med några tjejer och killar. Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: M

Jag saknar dig så himla mycket min bästa tjej:(

2013-07-10 @ 08:35:55
Postat av: Burk

Vilka är det på bilden?

Svar: Dom heter Ida och Maja
Melinda

2013-07-11 @ 20:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0