7 juli 2013

min finaste alva, loveu
Beslutade mig för att dra till malmön och möta upp lite folk som var där. Satt mig på moppen och tog min första tur, så jävla roligt!! När jag anlämnde på malmön såg jag att typ halva köping var där och jag hade förväntat mig att de bara skulle vara några tjejer haha. Kom där helt ofixad och allt, jaja behöver ändå inte vara fin för någon som var där :))) 
När alla drog stannade jag kvar med Lisa och badade och pratade lite med henne. Riktig go tjej de där! Skulle ha åkt till donken nu, men alla skulle typ hem så orkade inte följa med dom som skulle dit hehe. Sitter på mitt rum och ska strax sätta på mig pyjamas och bädda rent i min säng❤❤ ska även ta fram jordgubbar och grädde och mumsa lite på. 

Kommentarer
Postat av: alva

loveuuu

2013-07-08 @ 14:26:35
URL: http://alvaberglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0