2 juli 2013

saknar malta och alla underbara filurer jag träffa där!
 
Hej babes! Pappa väckte mig vid 8, som vanligt, imorse och sen vid tjugo i 9 var vi på väg till sommarjobbet. Lika "tuff" dag som alltid, haha. Efter sommarjobbet hade jag 0 lust på att plugga till moppeprovet så jag åkte med mamma och pappa och åt någonstans vid nån hamn, mysigt värre! 
Sen var de plugg som gällde, läste ut hela moppeboken och de tog 1 och en halv timme... Nu tänkte jag slå på någon film och ha lite mys. Hörs mer imorgon :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg!! Du är verkligen en förebild! Snälla blogga lite oftare!

Svar: Oj, tack så mycket :D Jag försöker, kommer bli oftare när sommarjobbet är slut och när jag får klarar mitt moppeprov :)
Melinda

2013-07-02 @ 22:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0