12 juli 2013

Började dagen med att vakna runt 10, låg kvar i sängen och kollade på serier till halv 12 och då gick jag upp och åt lunch. Sen skulle jag ha varit med Nickie, men de blev krångel så följde med mamma och Mikis till hundbadet med Milou. Efter de satt jag och mamma på balkongen och fikade lite och hade de allmänt bra. 
Var precis hos min syster för att fira henne som fyller 24 nästa vecka. Åt så att jag tror jag kommer ligga i matkoma i en vecka... Nu kommer snart Mikis hit och hämtar mig och kanske Kenny. Ska nämnligen sova hos henne ikväll. 
Imorgon ska jag träffa min efterlängtade Felicia som har varit i Halmstad i en vecka. Vet inte riktigt vad vi ska göra, åka och bada tror jag de får bli! 

Kommentarer
Postat av: Linn

gud så söt hund :D

2013-07-13 @ 13:07:30
URL: http://lifeaboutlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0