READHEAD

Åå, jag tycker hårfärgen röd är så fiiiint!! Men jag vågar inte färga/tona för 1. tänk om de inte blir bra (typ de värsta som kan hända) 2. då kanske jag inte får tillbaka hårfärgen som jag har nu.
Men de är sjukt snyggt och kanske nån gång i framtiden blir jag en "redhead", haha. 
Redigerar föresten bilderna i ipicci. Hittade de idag och de är grymt bra och typ som picmonkey nu när de har börjat kosta, men ipicci är gratis. Tryck HÄR om du vill komma dit. 
Vad tycker ni? Passar jag i de?
 

Just nu sitter jag och kikar och försöker stoppa mitt näsblod som rinner och rinner... åå, orkar ej just nu. Men jag tror jag har fått stopp på de. Ska kanske slå på någon film eller så försöker jag somna. 
Imorgon har jag inte några planer. Får inte träna på kvällen pga min förkylning, så de känns ju trist. På dagen kanske jag bara är hemma och skuttar runt i lägenheten, haha. 

Kommentarer
Postat av: my Lundgren

Va med och tävla om en fet läkning! :)
Allt du behöver göra står på bloggen!

2013-01-13 @ 00:06:30
URL: http://www.nattstad.se/myyLundgren
Postat av: Susanne Wallin

Sjukt fint det var på dig! Tycker du borde färga det så eller tona och se hur det ser ut!!
Annars finns set ju nå mouse man kan ha i håret som är som en toning som ska försvinn på bara några tvättar, kommer inte ihåg hur många. Men då när man sköljer ur det så kan det fortfarande vara lite färg här och där i håret och blir fläckigt, fast fläckarna försvinner ju efter några tvättar. Men jag tycker det är värt att prova! :-) <3

Svar: Tack finaste Susanne! :-)<3
Melinda

2013-01-13 @ 16:51:01
Postat av: nathalie

Tycker att du verkligen ska färga till röd, vore as snyggt!

2013-01-14 @ 21:03:56
URL: http://actionshots.devote.se/
Postat av: Isabella

Nej, tycker att ditt naturliga hårfärg passar dig bättre.

2013-01-15 @ 16:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0