Q/A

SENASTE:
Dryck: mjölk
Telefonsamtalet: Emma 
SMS: "märkte de<3"
Sång du lyssnade på: when worlds collide-zara larsson
Gången du grät: kommer inte ihåg

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: nej
Har någon varit otrogen mot dig: nej
Varit kär?: ja
Förlorat någon speciell person: jadå
Varit deprimerad: ja
Varit så trött att du somnat sittandes: haha, ja

 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: rosa
färg 2: gul
färg 3: lila

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: ja

Fått ditt hjärta krossat: tror inte de
Skrattat så att du har börjat gråta: ja, haha
Träffat någon som förändrat ditt liv: nepppp
Insett vilka som är dina äkta vänner: ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: nej
Kysst en kompis: nej

 

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: haha, vet inte. är aldrig inne ;)
Hur många barn vill du ha: 2, 3 eller 4 typ
Har du några husdjur: nope
Vill du ändra ditt namn: nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: var i skolan och hade "kalas" för min släkt
Vilken tid vaknade du idag: 06.50
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov, haha

Någonting som du längtar till: JUSTIN såklart!!

Senaste gången du träffade din pappa: imorse
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: jag vill kunna sjunga och att jag inte var så blyg, haha
Vad lyssnar du på just nu: Pause
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja
Vad gör dig irriterad just nu: typ inget
Vad är ditt namn: Melinda 
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: stenbock
Kille eller tjej: tjej 
Grundskola: St: Olovsskolan
Gymnasie: Ullvi tror jag väl
Högskola: vet ejjjj
Hårfärg: typ ljusbrunt
Långt eller kort: långt
Längd: 1.64 typ
Vad gillar du gällande dig själv: att jag är typ glad hela tiden :pPpPPPppp
Piercings: nej
Tatueringar: nej

Höger eller vänster: höger 

 

 

DIN FÖRSTA:
Operation: tror när jag opererade bort halsmandlarna och poliperna (stavning)
Piercing: har tagit hål i örona typ 4 gånger, men dom har växt igen...
Tatuering: har ingen
Bästa vän: Hade många, men några är Felicia Arjewall, John Winkler, Tim Ericsson och Kicki Arjewall
Sporten du spelade: Gymnastik
Husdjur: en hamster, haha
Vaccination du minns: ingen aning
Konsert: vet inte haha
Förälskelse: John tror jag, haha. Fast var typ 1 år...
Alkohol du drack: fick smaka av mamma och pappa nån gång, men fick typ doppa klubban haha

JUST NU:
Äter du: inget 
Dricker du: nothing
Är du på väg att: röra på mig innan mitt arsle somnar ;-)
Lyssnar du på: Kiss you
Väntar du på: att vi ska börja lektionen

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja
Vill du gifta dig: tror jag väl
Karriär i åtanke: inreda rum/hus

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: bådaaaa
Kramar eller pussar: berer på tillfället, haha
Kortare eller längre: längre!
Romantisk eller spontan: romantisk
Snygg mage eller snygga armar: BÅDA!! :-D
Tatueringar eller piercingar: tatueringar, men bara en i såfall hihi
Känslig eller inte: lite av varje
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: lite av båda, haha

 

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nej
Tappat glasögon eller linser: nej
Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: ja...
Har du blivit arresterad: nepp
Dissat någon: ja..
Gillat din killkompis (mer än som vän): nej

TROR DU PÅ:
Dig själv: jadå
Mirakel: ja
Kärlek vid första ögonkastet: ibland
Himlen: jadå
Tomten: klart! haha, nej!
Att kyssas på första dejten: visst varför inte
Änglar: ja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nä
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: klart man kan
Vad kan du verkligen inte leva utan: min familj, mina vänner och musik!
Vad vet inte så många om dig?: att jag är blyg som faaaan, men dock inte när dom känner mig väl haha..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0