MY NIGHT

-modell som liten, hihi
Hej hopp! Efter skolan stack jag ner på stan med några flickor för att leta lite presenter och så. Sedan gick vi till Maxi och kollade lite där. Hittade iaf de vi sökte, haha. Kom hem för ett tag sen och har precis hittat min outfit för ikväll :-D Lånade mammas tröja och byxor, opsiii. Kanske ska sno nåt smycke av henne också. Ska fixa till håret och sminket innan jag börjar kolla på vad för smycken och skor jag ska ha. Ska nämligen på kalas ikväll och sedan är de "fest" i folkets hus och där kommer Medina så måste väl gå och dansa lite. Hoppas ni får en superkväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du ha på dig? :-D

Svar: jag har på mig en body som typ är lite genomskinlig och sen svarta jeans :-)
Melinda

2013-01-25 @ 18:16:27
Postat av: Anonym

Vart har din mamma köpt den där tröjan du hade igår? Du var jätte fin i den!! :))

2013-01-26 @ 13:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0