KOMMENTAR, GODMORGON

Jag gymmar på min pappas gym: City gym.
Finns i Köping, Arboga, Kungsör och Kolsva :-)
 
Godmorgon (?) Blev filmvalet igår kväll och de slutade med att jag somnade vid 3 tiden. Vaknade en gång imorse typ vid 8 när mamma och Kenny fixade utanför min dörr. Dom är på Gustavsvik nu med Kennys alla kompisar. Jag vaknade typ 12 och fick ett sms av Alva som frågade om jag ville dela ut reklam med henne. But I can't, för min cykel står i garaget och jag har ingen nyckel... And I don't want to, hihi. Nu ska jag nog kolla lite bloggar och sedan gå upp och ta nåt att äta. Resten av dan ska jag fira nån i min släkt, vet inte vem haha och sen ska jag slappaaaaa. Äntligen lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0