GODMORGON

Vaknade av väckarklockan som ringde klockan halv 10, då var de bara att gå upp och sätta sig framför datan eftersom Nickie hade spammat hela min mobil... haha, hon ville att jag skulle skicka ett mejl till en som säljer Justin Bieber biljetter :-D hoooooppas, vi får dom! 
Nu måste jag gå upp och äta frukost innan de blir försent. Ska möta Felicia untanför cafe latte, vid 1 för att äta tillsammans med henneeee. Hoppas jag är lite piggare då för nu vet jag inte vad jag ser ut som... orkar knappt gå, haha. Om de blir såhär nu när jag går upp klockan halv 10, hur blir de när jag ska gå upp klockan 7 imorgon?? åå, vill inte att skolan ska böööörja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0