FRÅGOR OM 2012

Bästa och sämsta minne från 2012?
-finns många, men beachrocken var väl helt okej.  De sämta minnet är nog att jag inte fick några biljetter till Justin Bieber..
 
Nyårslöfte 2013?
-har typ inget. Men jag ska börja träna mer och göra 2013 till de bästa året!!
 
Blev du kär?
-ja, eller asså de komplicerat
 
Festade du mycket?
-jadå, eller festade och festade..
 
Hur länge var du ute på natten som längst?
-typ till 6 på morgonen, hihi
 
Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
-gjorde jag säkert
 
Har du gjort något dumt/som du ångrar 2012?
-ja, de har jag nog
 
Något du ser fram emot i år?
 -justin bieber (om jag har fått biljetter dvs), språkresan, sommaren (!!!), att bli 15 (blir de om 3 dagar, hihi)
 
Vad gjorde dig gladast 2012?
-när vi var i spanien i somras var jag alltid glad, när jag var med mina fina vänner, när jag fick vad jag önskade mig i julklapp (haha) 
 
Är du nöjd med året?
-De var helt okej. 
 
Tror du 2013 blir bättre?
-Jaaaaa! :-D fast jag tycker dock de är lite läskigt eftersom 2013, de slutar på numret 13 och de är ju otursnumret. haha, bara jag som har tänkt på de? ;-)
 
 
 
tagen från denna blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0