20 ♥

♥ -Jag är mörkrädd
♥ -Jag kan inte kolla på skräckfilmer eller filmer med blod i
♥ -Jag tycker de är äckligt med "djur hår", speciellt om dom har legat i sängen där man ska sova
♥ -Jag vågar inte trycka på någon länk som någon skickar
♥ -Jag är beroende av godis
♥ -Jag är för blyg för att våga prata med killen jag gillar
♥ -Jag har en jättebra relation med min familj
♥ -Jag skulle vilja ha en pojkvän som i kärleksfilmerna
♥ -Jag älskar att inreda
♥ -Jag skulle vilja färga mitt hår i rött, som Cat i Victorius, men jag vågar inte
♥ -Jag skulle vilja vara en Victoria Secret modell
♥ -När jag blir nervös svettas jag floder typ
♥ -Jag gillar min mage, haha
♥ -Jag kan inte ha blommor i mitt rum för jag glömmer vattna dom så alla dör, haha
♥ -Alla tror att jag är jätteblyg, men ni skulle bara se hur jag är egentligen
♥ -Jag älskar mode
♥ -Jag älskar att vara utomlands
♥ -Jag har extremt svettiga händer och fötter
♥ -Jag är typ den ända som tycker Köping är mysigt och kanske vill bo kvar här
♥ -Jag vet inte om jag tycker innebandy är roligt längre

Kommentarer
Postat av: usmiile

Veckan blogg vinnarna är ute på bloggen, kolla om de blev du!
om de inte blev de har du chansen att bli nästa veckas blogg! :)
Kram!

2013-01-12 @ 23:12:44
URL: http://nattstad.se/usmiile

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0