DAGENS VILL HA

Hörlurar och skal från fyndiq.se / kläderna från bikbok
 
Kom precis hem. För de första sålde vi slut på allt fikabröd så dom två sista grupperna behövde ej stå och där var jag med, hääärligt! Gick iaf en sväng på marknaden med mami. Vi fick med oss 16 godispåsar (dom var små, haha), 3 remmar, 4 kartongen kokosbollar och 4 ostkakor. Har även köpt en godis påse också, nu känns de som lördag! 
Var och fikade hos mammas och pappas kompisar också, otroligt fin lägenhet dom hade om någon ville veta, haha. Vi kikade in på b young och jag hittade en supersnygg klänning. Alltså ni kan inte förstå hur snygg den var, men den kostade 500:- och då fick jag den inte :-( Kanske ska köpa den ändå... men de känns ganska mycket pengar. Nu ska jag dra av mig jeansen och istället ta myskläder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0