torget



Imorse skulle jag ha följt med mamma och pappa till gymet för ett litet träningspass, men vaknade vid halv 10 och fattade nada. Dom väckte mig alltså inte för att "jag sov för tungt" haha orkar inte.. Men får väl vara lite hurtig någon annan dag i veckan istället. 
När jag vaknade såg jag iaf att vädret var på topp! Inga moln eller nånting, hääärligt! Gick och vilade brevid mamma och pappa och råkade somna, slö eller något. Vaknade av att pappas mobil ringde och då var de lunchdags. Vi åkte till torget och åt (där är bilderna tagna) och sedan på med bikinisen och ut till poolen. Badade dock inte för vattnet var svinkallt. 
Jag och mamma tog en liten promis, men fick inte in bilderna här på blogg.se.. någon som vet hur man bär sig åt?? Jaja, ikväll ska jag träffa Ebba och hennes familj och äta sen får vi väl se om jag bloggar nåt mer. 
Följ mig på instagram för där kommer några bilder upp som inte kommer upp här: melindaagustavsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0