skola

Friday! Så skönt att de är helg nu, ni fattar inte hur trött jag har varit hela veckan efter Justin. Jaja, hade prov i spanska imorse och fick reda på resultatet samma dag, bästa läraren! Jag fick iaf över C, tror jag fick A :-D Hade inställt hemkunskap och då hade vi rast i typ 3 timmar haha, orka. Så vi gick till Latifa och åt och sedan hem till mig för att fördröja tiden. När vi kom tillbaka till skolan hade vi teknik och sedan slutade vi. 
Är hemma nu och ska bara vänta på mamma och pappa och sedan får jag min efterlängtade glass. Har varit så sugen på glass ska ni veta. Resten av kvällen tillbringar jag nog i soffan om ingen vill hitta på nåt med lilla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0