fredag

Idag är de freeeedag! Trodde på allvar att de var typ måndag så ni fattar inte min lycka just nu!! Tränade iaf efter skolan med Ebba och Vickan och nu ska jag snart möta Alva och Nickie och gå och äta pizza...... fy fan asså, vidrigt as hell.. Tycker såklart om pizza och kebab men inte just nu, inte efter träning!! Då kommer jag känna mig fet :-( Om någon kommer till mig ikväll kommer dom se en svettig Melinda på golvet som gör sit ups hahaha, skoja bara.. Tränar typ aldrig hemma. Oj, intressant Melinda... du kommer säkert bli författare.. Nej, nu ska jag avrunda detta innan de blir för piiiinsamt.. 
Bilden är från instagram imorse: melindaagustavsson

Kommentarer
Postat av: Moa

Herre vad fin!!!

Svar: Tack så mycket!! :)
Melinda

2013-04-12 @ 17:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0