.

Somnade vid 1 igår och vaknade vid halv 11 idag. Fick sovsällskap av min bror igår, taaaack! Ville inte sova själv, hihi. Måste gå och göra mat nu för om ungefär en halvtimme drar jag iväg till Ebba. Måste packa idag också, har inte packat nånting.. haha bra Melinda. 
När mamma har slutat ska jag gå på bio med henne, Linda och Amelia. Amelia har fyllt och de ska bli hennes födelsedagspresent. Mamma frågade vad hon önskade sig då sa hon: "En dag med tjejerna! Du, jag, Melinda och mamma". Sööööt unge asså! Så vi tar med henne på bio och sen kanske svänger förbi donken. 
Nu måste jag försöka tvinga med Kenny till köket och hjälpa mig med maten, lycka till Melinda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0