choklad

Sååå sugen på choklad!! Ge mig nuuuuuu
_____________________________________________________________________________________________
 
Skoldagen var helt okej förutom att min mage dödade mig dom 2 sista lektionerna, så ursäkta om jag var otrevlig mot någon hehe. Efter de kröp jag typ till sjukhuset för att ta en spruta och sen åkte jag hem med mamma. När jag kom hem hade jag fortfarande ont så jag orkade inte plugga utan satt på tv:n istället, sååå mycket roligare! 
Men nu har jag tagit tag i engelska verben iaf, hatar engelska.. Men men, ska öva på dom så att jag kan dom iaf. Får väl se om jag kan gå till skolan imorgon om jag inte har för ont i magen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0