artonde april


Sorry för att jag inte bloggningen har varit på topp dom senaste dagarna. Men internetet har ju varit borta (som jag nämnde?) men nu är de tillbaaaaka, superskönt! 
Skolan gick ganska snabbt fram och var inte med på idrotten så fick ju sluta lite tidigare, helt okej! Hade bad så jag vill ändå inte vara med hehe. Men jag och Ebba hann kolla lite på när Alva sjöng. Imorgon är de ju talangjakt och min bästaste Alva ska ju vara meeeed! Hon är så sjuuukt duktigt :-D 
Nu ska jag kolla alla bloggar jag läser och kanske plugga om jag orkar :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! Desamma :)
Melinda

2013-04-18 @ 17:55:46
URL: http://hannabroman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0