andys beach


Var superskönt på stranden! Solen stekte som tusan och jag tror jag har blivit en aning brunare!! Är iaf hemma nu. Sitter på altanen med pappa och lyssnar på Elvis, såklart! Högtalare och allt. Folk tror ju att de är paaaarty!! haha, nej men ska gå ut på gräsmattan och lägga mig med mamma och sola lite. 
Vid 5 ska vi åka med Ebba, Lisa och Lotta och shoppa! Vet att jag skrev de igår med, men då var de stängt.. Stacka om att vi var tjuriga haha. Men idag, då jävlar! Shoppa hela köpcentret, yes! Ska försöka fixa mig en header också, skriva lite på den och såååå :-) puss hejdå! 
 
fråga i blogresponse: tryck häär!
fråga i ask.fm också: tryck häär! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart har du köpt bikinin?

Svar: Nelly.com :)
Melinda

2013-04-10 @ 09:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0