10 sanningar

10 sanningar 
 
Jag tycker de är pinsamt att be om pengar. Vet inte varför för jag får ingen månadspeng eller nåt så de borde vara lätt.
Jag hatar att ha många kompisar hemma. För då blir att stökigt och jag är lite av en perfektionist så jag vill ha allt på mitt sätt.
Jag vill ha en pojkvän till sommaren. För de skulle vara mysigt och sen kan man ta en massa fina bilder hihi.
Jag har aldrig kysst någon. För jag har ju ingen pojkvän och jag vill liksom inte bara ta nån helt random, haha.
Jag tycker synd om dom som sminkar sig jättemycket. För dom måste ju må så dåligt av sitt utseende att dom sminkar över de. 
Jag har inte sett Twillight. För jag gillar inte vampyrer och sånt äckligt så jag kommer nog aldrig se den.
Jag är nöjd över mitt utseende. Vilket jag tycker är superskönt, kan liksom gå osminkad som visste "inte kan" utan att skämmas.
Jag älskar att shoppa. Men inte för mina egna pengar, då blir jag snål haha.
Jag är otroligt glad att jag har mina syskon. För utan dom skulle jag nog inte klara mig.
Jag faller för killar med kepsen bak-och-fram. Tycker de är så snyyyggt, men inte på alla. Han ska liksom ha lite hår på sidorna som syns och kanske lite hår där bak som sticker fram också.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag kysste någon för första gången när jag var 16 år, då var det min bästa vän. :P

Svar: haha okej? ;))
Melinda

2013-04-13 @ 22:50:36
URL: http://www.erikasliv.wordpress.com
Postat av: anonym

bara för att man sminkar sig mycket behöver inte det betyda att man mår dåligt över sitt utseende? kan ju bara vara ett intresse eller vad som helst :)

Svar: jo visst, men oftast :)
Melinda

2013-04-15 @ 16:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0