VI DRAR DIT PALMERNA BOR

-nu drar vi pappa!!
Godmorgon, några vakna?! :-)
Aja, jag är iaf klar med packningen och allt, har ju såklart såna här tankar om att jag har glömt nåt.. men om jag har de så är de ju lugnt eftersom jag har kläder och skit där nere redan! 
Ska åka till flygplatsen i västerås, eller om 22 minuter faktiskt, hihi. Nu ska jag fräscha till mig lite och sedan lyssna på lite svensk musik innan jag åker haha.. 
Ni får ha de så bra!
 
Juste, Madde skulle gästblogga lite på min blogg om hon kommer ihåg.. Ska fråga nickie nu också, hon visste inte ens att jag skulle dit.. lilla sego :-* 

Kommentarer
Postat av: anna

åh va roligt å resa :D!

2012-10-21 @ 09:31:11
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0