NÅGON SOM HÅLLER MED MIG??

Är äntligen klar med alla frågorna till no:n, så skönt!! Men nu måste jag läsa in dom och börja kolla på hennes keynotar....................
 
 
Är de bara jag som har den här tanken att dom säger att vi går i skolan på dagarna och sen har vi vår fritid, vilken fritid?? Alla läxor och prov tar bort vår fritid! I skolan borde man göra allt de här och sen ha sin fritid... Då om man t.ex går från 8 till kanske 3 så har man varit i skolan i 7 timmar och jobbat och de räcker inte eller?? Nej, då ska vi ta ungefär kanske 4-5 timmar (beror på vem är också, några kanske sitter 2 och några kanske 1) på ens fritid, så de blir ungefär 12 timmar, ett halv dygn, hur kul är de när man tänker på de?? Och sen tjatar dom att man måste göra någon aktivit på fritiden, de hinner man ju fan knappt med! Någon som håller med mig?

Kommentarer
Postat av: Jennifer Paulsen

jag håller med!!!!

2012-10-16 @ 19:31:12
URL: http://jenniferfridaah.blogg.se/
Postat av: hanna

jag håller också med!!

2012-10-16 @ 20:29:36
URL: http://haaannalindquist.blogg.se
Postat av: nickie

eller huur! sen på dom 12 timmarna som är kvar ska man ju sova!

2012-10-16 @ 20:33:16
URL: http://nickiesfoto.blogg.se
Postat av: jessica wallin

jag håller med!!
dom säger (jobbar ni som ni ska på lektionerna så får ni inte hem några läxor)
åhh.. har fått pluggat konstant i flera veckor utan att fått gjort något annan än handboll på fritiden. blir typ skit lycklig är jag kommer på att jag kan göra något annat på fritiden haha.. :)

Svar: aa, samma här!
Melinda

2012-10-16 @ 20:36:54
Postat av: julia persson

japp!!!!

2012-10-16 @ 22:43:37
URL: http://juliastaar.devote.se
Postat av: thea

Helt rätt Melle, håller med till 100%!! Och sen som Nickie sa ska man sova också och man ska sova i typ minst 8 timmar egentligen (vissa mer eller mindre) och då blir det liksom 4 timmar fritid + att man kanske måste hinna med annat på den tiden :( Btw så är det är kul att läsa när du skriver dina egna åsikter och så om saker :)
Puuuuss

Svar: ja!! håller med dig och nickie! hihi, tack bästa! pusssss
Melinda

2012-10-16 @ 23:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0