HOME

Hejsaaaaan, tillbaka!
Kul att Madde hade gästbloggat på min blogg 1 inlägg iaf! ;-) 
Aja, hade suuuuuper i spanien!! Vill tillbaka nuuuuuuu :-(   Bilderna kommer upp när som helst, men de är inte alla bilder, min syrra och pappa har tagit med sina mobiler så dom kommer väl sen. 
Nu ska jag duscha håret så att man känner sig lite fräsch efter flygresan sen ska jag platta eller krusa håret, vad tycker ni? Ni kanske undrar varför jag ska göra mig så fin just idag?, jo jag ska gå modell ikväll, på catwalk... spänd!! Så jag måste ju se någorlunda bra ut! 
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: madde

hihi visst va jag duktig? :*

Svar: absolut :*
Melinda

2012-10-25 @ 16:03:35
URL: http://ssandramadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0