VÄSTERÅS

-två av mina fina syskon
Lyckad dag i västerås med mina fina idag! Eller ja, vi skulle ta tåget som gick 10:16, men Nickie var såklart lite seg, som vanligt, så vi missade de.. haha. Jag och Madde fick sitta på tågstationen i en timme, (EN TIMME), tills nästa tåg var. haha, orkar icke! Jaja, men fick en massa bra saker köpta iaf. Köpte julklappar till mina syskon och en avslutningsklänning till mig. Hade tänkt att jag skulle ta kort på den ikväll, så ni får se den... Men när jag visade mamma den så snappade hon upp den på en sekund.. Hon ska typ på julbord med sitt jobb ikväll och den passade perfekt till de tyckte hon. Så nu har jag alltså köpt en klänning för 349:- som min mamma har. Haha, hoppas på att jag får tillbaka den iaf ;-) 
Nu ska jag mysa med godis, glass, ostbågar och allt annat onyttigt de finns här i världen. Imorgon ska jag följa med mina föräldrar till västerås, haha ja jag var där idag också, men de är ju alltid kul att köpa lite mer saker, hihi! 

Kommentarer
Postat av: madde

haha åå alltid nickie!! puss på dig :D

2012-12-15 @ 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0