fantasizing about a summer romance

Hejsan! Skolan var väl helt okej, efter skolan följde jag med Felle hem för att göra en moppesak på datan. Sen cyklade jag hem och gick direkt och klippte mig med mamma. Klippte bara topparna så ser likadant ut haha. 
Vårt internet är helt konstigt och funkar typ inte. Man måste ta en sladd och sätta in i datan, men så klart går inte den sladden in på min data utan bara på Kennys.. Så nu lånar jag hans data, men han ska väl snart ha tillbaka den... Är ovanligt sur på allt och alla idag, vet inte vad de är med mig. Intressant att veta. Nu ska jag gå och kolla lite på tv eftersom jag insåg hur mycket klockan var hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0