SERIÖST INLÄGG, HIHIHI

Hej alla happy peopleee! Är jättetörstig just nu men orkar inte resa på mig och gå och dricka.. tufft liv! Orkar inte plugga, orkar inte packa, orkar ingenting just nu.. Vet inte direkt varför, jag är jätteglad av någon anledning men jag orkar inget, haha. Ibland är jag allt för konstig.. Har 2 prov nästa vecka som jag booorde plugga till, men börjar nog med de imorgon. Borde även packa tills imorgon, har jag inte nämnt vad jag ska göra imorgon? Jag ska till min stuga i Säfsen för lite mys med min familj och 2 andra familjer. Jag ska åka efter skolan imorgon och har typ packat hittills en klänning och onepiece, bra melinda bra
Aja, nu får jag väl krypa eller nåt till vardagsrummet och kolla lite på tv. Men justeee, nu kom jag ju på att jag skulle platta håret idag........ åå, men om jag inte gör de nu så kommer jag ångra mig, så ny plan: får krypa till platttången istället. Aja, seriöst inlägg blev de här, hejdååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0