11 september 2013

Några bilder från igår. Försökte vara som We♥it tjejerna
Sov som sagt hos min syrra igår. Var och tränade på kvällen med dessa tjejer på bilderna. Riktigt skönt att vara själva på gymet, bara spela hög musik och inte bry sig liksom. 
När vi vaknade imorse var vi sjuuukt trötta. Skulle kunnat somna om på 1 sek. Men kämpade iaf upp och gick till skolan. Sov mig igenom lektionerna typ haha. Efter skolan gick vi till våra cyklar och då märkte jag och Alva att någon hade haft kul o gjort punka på dom. Blev så förbannad! 
Jag, Alva och Felle gick hem till min syster och kollade på film. Sen vid fem i fem fick vi bråttom eftersom jag skulle vara hemma fem hehe. Kom hem vid halv sex för de hände lite grejer och så... orkar iiiinte.
Ska snart på bio med mina gullungar. Smurfarna 2 haha, vad gör man inte för dom små. Nu ska jag fortsätta rita lite med Amelia. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

titta gärna in :) http://susanneojulia.forme.se

2013-09-11 @ 20:28:40
Postat av: Anonym

haha det här kanske låter lite ointressant, men min cykel fick också punka idag men inte någon annan cykel bredvid min.
okej det var bara det.
fortsätt blogga, gillar din blogg! :)

Svar: jaha vad sad:( tack going:)
Melinda

2013-09-11 @ 21:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0